mig&kärlek .



Vad är kärlek?

Just jag är ganska ärlig när jag börjar träffa en person som börjar bli seriös för jag ber den att inte träffa mig och bli verkligen inte kär i mig. Jag är inte rent ut dum utan jag är en tjej som ska leva själv, en tjej som älskar att mys festa killar och blir bara extra nyfiken i ett förhållande och dum nog har jag gjort så här ett antal gånger men finns bara en person för mig och så kommer det alltid vara så fuck förhållande!

"jag tror jag är kär"
Nej jag är inte kär, kan inte bli kär på riktigt. Visst har haft förhållande och yes va inte kär, så ganska lyckat om någon får mig kär på riktigt. Som sagt, kärlek är en riktigt roligt och tråkig lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0