LEVER LIVET !

Idag började jag 8:00 och slutade 15;30 .. Jobbig skoldag , efterskolan sprang Emma med mig till um sedan vidare till gymmet , gymmade med Palle i 45 min ungefär . Sedan fick jag skjuts hem av Petter ! Har nyss varit ute och trimmat med hästen , på torsdag blir det första hopp träningen inne på GRS .. Mycket roligt ! Ska lägga ner allt skit och gå in för det här , känns som jag har slösat 11 år på någon eller något annat ! Men vill man något här i livet måste man ta tag i de !

Ture klippte Cimon frillan , LLLoveeeeeeeeeeeeeeit ! Fast har inte sätt det än man kan tänka mig att han ser lika söt ut som vanligt ! I helgen hoppas jag på bio , fest och hockey . Den måste gå som planerat , några som ska med på bioo ?=)

Nu ska jag göra nudlar sedan blir det dusch och platta håret . Om någon har sätt min rosa kamerea så kan ni gärna säga till .. Får försöka fixa en ny kamera nu .




Kommentarer
Postat av: Palle

Sprang till um?:O tog ju nästan en timme måste varit myrsteg till um:D

2010-01-19 @ 08:27:37
Postat av: nicole

VI sprang sedan fika vi ju ;D

2010-01-19 @ 16:12:35
Postat av: Palle

haha :D

2010-01-19 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0