mår toppen !

idaw om Upp med kondisen:
kul att läsa din blogg nu när du är positiv rakt igenom! ;D

Den kommentaren fick jag i mitt andra inlägg , det var jätte roligt att få en sådan kommentar för jag mår super bra just nu ! Känner inte att jag är olyckligt kär inga problem hemma inga problem i skolan inga problem i skolan ! Allt går så bra just nu ,a lltid glad och ser verkligen en ljus sommar för mig ! Dom som verkligen har fått mig att må så här bra är mina riktiga vänner ! Just nu har jag börjat inse vilka som är mina riktiga vänner vilka man kan lita på vilka man ska vara med och hur f*n man ska uppföra sig ! Så skönt att höra att någon annan märker bara på min blogg hur glad jag är ! =D

Aja nu ska jag ta mig och hämta upp Lina sedan vidare till Jennifer ! Ska nämligen byta byxor med Jennifer , ska även ta med Stoffes brallor och se om bögen har kommit hem så jag kan åka förbi och lämna tillbaka dom ! Mycket byxor som bytes här ;).. Ikväll blir det en varm dusch , får se om jag kommer hem ensam elr om jag får karln med mig hem ! kramis

Bild på när lina pussar mig (A) LOVEUUUUUUUHANUUUU

Kommentarer
Postat av: brander

känner precis likadaant :) blivit av med lite rester i skolan osv. näääjs :) !

2010-04-20 @ 20:43:38
URL: http://nbrander.blogg.se/
Postat av: linaaaaa

stiiilig bild hörru!;) loveeeutooobebi

2010-04-21 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0