Dagen

Ätit kladdkaka hemma hos Jennifer idag mums !

Kom hem och åkte direkt på möte , blev inte så mtycket sagt enligt mig men va inte kvar till slutet eftersom jag skulle till Empis . Skjutsade ner han på stan eftersom han skulle jobba !

Sedan mötte jag upp Henke på stan , klantig som jag är ska jag hoppa över nå j*vla bollar på stan och slår i knät så det gjorde så ont som in i h*lvetet ! Så efter det åkte jag hem och grinade lite hemma hos lite , käkade några mackor medans hon och Mathilda bakade massa goosaker ! Fick äte lite negerbollar men dom va inte super goda så blev inte så mycket ! Sen åkte jag och Lina på en tripp , sedan blev det raka vägen hem och nu sitter jag här! Fast jag borde plugga matte ! Inte så lite heller , imorgon gäller de och går det inte imorgon så blir inte Magnus glad på mig må jag säga ..

Får hoppas på det bästa och att det går super bra , sista i matte nu hoppas jag ! Sen är det bara muntliga kvar bara .. Orkar inge mer skola , vill verkligen inte gå i grundskolan & verkligen inte i sandviken ! Men snart blir det ändringar på det också ! Ska blir ganska skönt men endå drygt ! Mycket hästar ...

Nej nu ska jag borsta tänderna igen och ta bort sminket och plugga .. Kommer en godnatt bild sen (; pussn


VILL HA SOMMAR OCH BRUDARNA .. OCH BOYSEN


Kommentarer
Postat av: emma ramic

<3

2010-04-21 @ 22:16:09
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: någon som undrar

behandla människor som du själv vill bli behandlad, alla människor är olika och ingen är perfekt. lär dig det.

2010-05-08 @ 00:48:51
Postat av: brander

Var gärna med och tävla på min blogg där jag tävlar ut ett valfritt smycke som jag tillverkar själv. Här är länk till mina smycken www.branderdesign.blogg.se ;)

2010-05-15 @ 23:57:57
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0